Čtvrťáci z Jitřní v planetáriu

17.02.2016

Ve středu 17.2.2016 jsme se se třídami 4.A a 4.B vypravili do Planetária na Výstavišti na téma Vesmír kolem nás.


Dozvěděli jsme se spoustu nových informací o planetách, sluneční soustavě, hvězdách a různých površích vesmírných těles, jako je například Měsíc planety Země. Věděli jste třeba, že Měsíc má moře? Nejedná se ale o moře, jaké známe my, jsou to tmavé a relativně jednotvárné měsíční pláně. My už to víme také.

V atriu Planetária si děti pak mohly vyzkoušet různé přístroje, prohlédnout si modely vesmírných sond a zakoupit si suvenýr.

Během promítání jsme měli pocit, že si na oblohu můžeme sáhnout a málem na nás spadlo i Slunce.

Vezměte své děti do Planetária, udělejte jim radost a dovolte jim, dozvědět se něco nového, 4.B by vám to určitě doporučila.


"Mně se líbila ta váha, jak si na ní stoupneš a ukáže ti to, kolik a na jaké planetě vážíš. A pak se mi líbila ta hala. A na té hale se mi líbilo, jak se plátno otáčelo, protože se mi zdálo, že se otáčíme my. Pak se mi tam líbilo to promítání a na tom promítání ten povrch měsíce. Dozvěděla jsem se něco nového."

(Michalka Tolarová, 4.B)


"Líbilo se mi, že jsme mohli vidět, jak vypadá Slunce z blízka. Líbilo se mi, že to tam bylo postavené jako kino a to, že jsme slyšeli, kdy přistála první vesmírná sonda. Také to, že na planetě Merkur se dá založit život."

(Viktorka Čeňková, 4.B)


"Líbilo se mi to promítání o planetách v naší sluneční soustavě. Byla super i ta černá díra a nejlepší byla váha, která ti ukázala, na jaké planetě budeš kolik vážit. V tom kině byl hrozně zajímavý stroj, ale nevím, co to bylo. Taky bylo super, jak jsme se dívali na souhvězdí. Je to moc dobré, že nám říkali, jaká planeta má jaký povrch."

(Linda Kratochvílová, 4.B)

S láskou a radostí vytvořili Příznivci ZŠ Jitřní. © 2016 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky